EN PL RU
Ми виготовили фарбованої сталі
Ми виготовили фарбованої сталі

Назад

Динаміка ринку. Пошукові запити 2022

12.10

2022

Друзі, завдяки вам та вашій підтримці ми продовжуємо працювати!
Сьогодні наш труд це не тільки розвиток бізнесу. Першочергово, це наш спільний внесок у підтримку економіки та забезпечення потреб держави і населення продукцією з фарбованої сталі.

Так сталось, що з початку повномасштабного вторгнення, практично по всій Украйни, окрім тимчасово окупованих територій, зберігся доступ до якісного інтернету. Користувачі продовжують його використовувати для вирішення своїх задач та пошуку відповідей на питання що цікавлять. І ми скористались цією можливістю для аналізу динаміки ринку готової продукції зі сталі з полімерним покриттям.

Загальні тенденції 2021-2022

Давайте порівняємо поведінку аудиторії та попит на металочерепицю і профнастил в Україні протягом 2021-2022 років за допомогою інструменту Google Trends.

*Цифри показують популярність пошукового терміна відносно найвищої точки на графіку для певного регіону та періоду часу. 100 – це пік популярності терміна. 50 означає, що популярність терміна вдвічі менша. 0 означає, що було замало даних про цей термін.

На загальному графіку ми бчимо динаміку запитів з січня 2021 по жовтень 2022 років.

  • Взимку 2021 року запити по обом темам майже відсутні, але з весни інтерес до продукції починає зростати та тримає “високу планку” протягом всього активного будівельного сезону.  Це звична сезонна динаміка для нашого ринку.
  • З початком війни увага всієї України прикута до зовсім інших тем. Але!
  • З квітня місяця, коли ворога було відкинуто з під Києва, Чернігівщини та Сумщини, відмічається поступове відновлення інтересу до будівельних матеріалів.
  • По “металочерепиці” запитів меньше і динаміка майже не змінюється протягом весни-осені 2022.
  • Тема “Профнастил” показала певне зростання протягом весни та стало утримує цей рівень протягом звітного періоду.

Активізація запитів на металочерепицю та профнастил з квітня 2022 вказує на прагнення та необхідність у відновленні об’єктів, але, звичайно, на рівні значно нижчому за довоєнний період. Так, показники по запитам на тему “профнастил” знизились у середньому у 2 рази. По темі “металочерепиця” ситуація складніша, тут спостерігаємо падіння частоти запитів приблизно у 8 разів.

Порівняння запитів “Металочерепиця” та “Профнастил” по регіонах

Наступний блок – співвідношення зацікавленності аудиторії тим чи іншим типом продукції у регіонах України (з урахуванням тимчасово окупованих територій).

Наведіть курсор на регіон що вас цікавить або торкніться його пальцем на екрані телефону чи плнашету. Ви побачите % співвідношення зацікавленності у тому чи іншому типі продукції.

  • Металочерепиця домінує Києві та 5 західних областях України
  • Профнастил найбільше цікавить користувачів зі сходу та на півдня країни

Популярні пошукові запити

Цей інструмент Google не дає всеосяжного звіту по конкретним ключовим словам, але це тема для іншої статті або індивідуального запиту наших партнерів до відділу маркетингу Metipol.

*Цифри показують популярність пошукового терміна відносно найвищої точки на графіку для певного регіону та періоду часу. 100 – це пік популярності терміна. 50 означає, що популярність терміна вдвічі менша. 0 означає, що було замало даних про цей термін.

Нашу увагу привертає декілька моментів:

  • До сих пір російська мова домінує над українською у вітчизнянному сегменті інтернету.

Констатуємо факт. Це треба враховувати при плануванні рекламних кампаній та просуванні сайту в Google.
Важливо відзначити, що ця тенденція буде змінюватись, але, скоріш за все, не дуже швидко.

  • Зверніть увагу на типи запитів та ключові фрази. Це дасть додаткове розуміння клієнта, його потреб та проблем.
  • Металочерепиця – в першу чергу цікавить ціна, виробник та якість.
  • Профнастил – ціна та застосування у будівництві парканів.

Ми не можемо сказати, що ринок відновився повністю, але є чітке розуміння того, що попит на металочерепицю та профнастил повернувся та буде сталим протягом 2022 року. Динаміка та тенденції напряму пов’язані з успіхами ЗСУ та розвитком подій на півдні та сході.

ВАЖЛИВО!

За індивідуальним запитом, ми можемо надати нашим партнерам додатковий, більш розгорнутий аналіз запитів відносно продукції що цікавить. А також, за необхідності, допоможемо налагодити та запустити рекламні кампанії.

Назад

Схожі статті

Контакти

Головний офіс

01011, м. Київ,
вулиця Панаса Мирного, 17

Виробництво і склад

ТОВ “Хеві Метал”, 55210,
м. Первомайськ, вулиця Корабельна, 50/3

каталог
Каталог Metipol
корисно
Корисні документи